Okouzlen hérečkou

Nepamatuji se, že bych se v minulosti zamilovával do postav na plátně, nebo televizi. Za poslední půlrok je to jak smršť.

Z dětství se mi vybavují první sympatie k dětské herečce Christine Lakin ze seriálu Krok za krokem. Hrála nejmladší dceru Franka Lamberta. Byla stejně stará jako já, ale přesto měla svůj názor, ostrý lokty, byla kurážná a moc pěkná. Taky se jí v seriálu spousta lidí posmívalo, hlavně kluci a doufal jsem, že ji jednou někde potkám a ve všem jí podpořím a budu její velký hrdina.

Později, přesně podle pravidla „sejde z mysli, sejde z očí“ jsem na ni zapomněl, jakmile skončil seriál.

Během puberty jsem zpozorněl při každé zmince o Lucci Vondráčkové. V pohádkách hrála vždycky kladnou postavu a byla vtipná, veselá a správňácká. Krásná, vtipná, jen o dva roky starší a byla prakticky všude.

Po pár letech si na tvář začala plácat make-upovej ksicht a oblíkat se do módních výstřelků a z krásného idolu se stala umělá panna. A tak jsem ztratil zájem.

Sára Tancredi

Zhruba po deseti letech jsem se nadchl nádhernou dospělou herečku Saru Wayne Callies, čili Sáru ze seriálu Prison Break (Útěk z vězení). Opět kráska, z pozice seriálu vržená do víru událostí a prožívající tajnou lásku s hlavním hrdinou seriálu.

Drobná inteligentní dívka, strostlivá (ošetřovatelka ve věznici), důvěřivá, skromná (otec velký politik, ona žije ze svého), s bohatou životní zkušeností (v minulosti léčená z drogové závislosti – na podobné téma viz článek Radka Hulána) a s rozkošným čumáškem (říká Kolda, ale jsou to přesně slova, která jsem hledal).

Sára také dostala vzácné místo na ploše mého počítače (nikdy předtím jsem na ploše neměl žádný obrázek).

Bohužel po třetím díle třetí série zmiňovaného seriálu moje vášeň pohasla. Proč?! Počkejte si, až to bude na Nově.

Děkujeme, že kouříte

Dnes v noci jsem si pustil tento film, a jednou z klíčovách postav je novinářka Heather Holloway v podání Katie Holmes. Krásná, něžná a po pár minutách se nechala svést.

Myslím, že fotografie napoví.

Tím článek končí. Nenásleduje žádné efektní zakončení, shrnutí myšlenky, ani šokující odhalení pointy článku.