Jak řešit obtěžování naháněči z Broker Consulting

Logo Broker ConsultingPoradci společnosti Broker Consulting otravují lidi telefonáty, kterými se snaží získat další klienty, jimž by mohli zajistit „finanční poradenství“. Jejich jednání ale rozhodně není v pořádku a mě už přetekla míra trpělivosti. Závěrem uvádím i návod, jak se bránit, pokud Vás naháněči Broker Consulting budou obtěžovat.

Minulý týden jsem publikoval článek o neúčelnosti Zlatých stránek. A nebylo to jen tak. Od začátku toho týdne mi totiž každý volal volali otravové s rozmanitou škálou nepotřebných služeb a výher.

Broker Consulting patřil mezi jednoznačně nejotravnější, jeho zástupci volali na můj telefon i několikrát denně, pokaždé někdo jiný. Podobně rozmanitý byl i úvodní monolog, kterým se pokoušeli upoutat moji pozornost, abych je neodmítl hned mezi dveřmi: „Tady XY ze společnosti Broker Consulting, volám Vám ohledně Vaší smlouvy na penzijní připojištění, potřebovala bych zkontrolovat, zda je v pořádku…“, „…dostala jsem Vás na starosti, abych se ujistila, že Vaše smlouva…“, „…mám tu u Vás poznámku, že jsme se na dnešek domluvili…“, „…chtěl bych se ujistit, že náš zaměstnanec XY Vám předal v pořádku smlouvu…“.

Musím upozornit, že s touto podařenou společností nemám a nikdy jsem žádnou smlouvu neměl. Obchodníci Broker Consulting ale nemají problém mi zpříma nalhat cokoliv, jen abych uvěřil zdánlivé důležitosti hovoru a nechal se nalákat na špek.

Jen v minulém týdnu mi takto volali asi 10×. Ovšem jen během včerejšího a dnešního dne mi telefon zazvonil také asi 10×, tak jsem se rozhodl věc řešit.


Jak se bránit

Na webu společnosti Broker Consulting na stránce Kontakty najdete telefonní číslo 800 800 080. Na něj zavolejte a požadujte odstranění svého čísla z databáze.

Uslyšíte větu „to nejde“. Ale je potřeba ji přebít důrazným hlasem (ale zase nekřičte, operátorka za to nemůže) a pevným rozhodnutím se bránit právně. Na druhou stranu celé situaci pomůžete, pokud operátorce nadiktujete telefonní číslo toho otravy – to pomůže vyhledat, kde je Vaše číslo zaneseno a odkud jej má operátorka odstranit. Nebojte se volat opakovaně, pokud to bude potřeba (je to zdarma).

Volal jsem tam včera a několikrát i dneska. Na konci prý našli moje telefonní číslo a vymazali ho. Uvidíme. Pokud ne, tak doplním.

Další zdroje

7 komentářů u „Jak řešit obtěžování naháněči z Broker Consulting“

  1. Bohužel Vás musím zklamat: společnost Broker Consulting, a.s. žádné centrální klientské databáze nemá. Vaše číslo si jednotliví „poradci“ museli najít sami.

    Rozhodně Vám ale doporučuji se s poradcem sejít, ti kvalitní dokáží šetřit zajímavé častky např. na povinku a havarijku a delších produktech, které už máte.

    Určitě bych ale nevolil nikoho, kdo Vám lže do telefonu.

    Michal

  2. Michale, máš pravdu. Ale když toho pána někdo neustále obtěžuje hovory, asi má své číslo uvedeno někde veřejně a tam by jej musel smazat sám, či požádat správce webu. Společnosti, využívající databáze, dostávají informace kvartálně, ovšem na webu jsou změny na 1188 v techto informacich téměř okamžité. Každé call-centrum má ovšem vlastní metody, aby obtěžující volaný již nebyl obvoláván. „Zákazník“, si však často neuvědomuje, že mu může kdykoli volat jiné externí call-centrum, které legálne používá stejný název a i tam musí udelat nasledujici= Dobrý den, prosim, sdelte mi znovu sve cele jmeno, nahlaste presnou adresu call/centra, jmeno primeho nadrizeneho. Dekuji, ted mi sveho nadrizeneho dejte k telefonu. Krok 2. to nadrizenemu nahlaste, ze chcete odstranit z databaze a overte si, jak je databaze stara a od koho je. Vetsinou to ale nedohleda ani sam velkej sef a jako profesional ve svem oboru by mel poradit odstraneni z databaze u operatora. Ale cim vic budete slusni, nebudete vulgární a protivní, tím víc budete působit jako informovaní, inteligentní lidé. Pánovi se dá poradit, aby si v mobilu blokoval konkrétní čísla, pokud na to má vhodný přístroj, nebo si ješte změnil číslo, do inzeratu uvadet ze je zlý na operátory a nemá zajem, také stačí říct: nemám o vás zajem, bavit se nebudu a zavesit. Pan se mozna zlobi i sam na sebe, ze operatorum vysvetluje uplne zbytecnosti, zatm co operator musi neustale bojovat o zakanika. Proste zaveste a je to. Pokud chcete mit jistotu že vám kdokoli práci odvedl dobře, tak je určite pro klid duše lepší, mít do společnosti kontaktní udaje a jednoduše až po několika hodinách, nebo kdykoli v dalších dnech ověřit přesnost informací, to je naprosto jasné.

  3. Telefonní číslo nikde veřejně vystavené mít nemusíte.Tyto společnosti mají většinou smlouvy přímo s telefon. operátory a jinými institucemi u kterých máte např.pojištění atd., kteří Vaše číslo poskytnou ochotně třetí straně.Co se týká toho, že by někdo chtěl mluvit se šéfem, moc bych tomu nevěřila.Pokud jsou to podvodné společnosti, tak si Vás nikdy velký šéf k uchu nevezme a jestli ano, nebude to nejspíše on ale někdo z jiných operátorů, který si na něj bude pouze hrát aby Vás uklidnili.A z vlastní zkušenosti vím, že když budete slušně žádat o vymazání z databáze, nebude Vám to ve většině případů nic platné.Jeden čas jsem s podobnou spol. pracovala(bohužel, než mi došlo o co jde)a pokud nebudete volat každý den a ohánět se právníky a trestním oznámením,nikdy Vás z databáze neodstraní. Ale pokud tak učiníte, Vaše číslo bude až záhadně rychle nalezeno a z jejich databáze vymazáno.

  4. Mám ten samý problem s firmou AMEDIA

    Neustále volají,asi už 30xkrát.Když jsem řekl slušně,že o nic nemam zájem,stále volají.Poslední 3 telefonáty,je už posílám do pr…le a oni pořád otravují.

  5. Tak to by mne zajímalo, komu a kde se autor článku „upsal“ ;-), protože já mám jako podnikatel na mnoha webech můj mobil už mnoho let, a volá mi nevyžádaně maximálně pár lidí týdně.

    Martino: Není to jak uvádíte, mobilní operátoři si dávají velký pozor, aby neobtěžovali své klienty nabídkami třetích stran, proto jsou asi jediní v Česku, kde to můžete nepovolit již při podpisu smlouvy, nebo kdykoliv později zakázat.

    Peťo: Nikdy bych neustupoval podvodníkům tím, že bych si kvůli nim měnil své číslo, vždy je mnoho způsobu, jak se jim účinně bránit.

  6. Zdravím. Ať už se jedná o poradce té a nebo jiné společnosti, je to vždy o lidech. Když k Vám přijde člověk, kterému jde jen o peníze, tak Vám udělá z finanční kaši a už ji nijak nenapravíte. Já mám poradce od Brokerů už 6 let a perfektně se o mě stará, manžel má poradce od Partners a již 4 roky je spokojený. Je to o lidech.. Když narazíte na vola, je jedno, jestli je na vizitce logo OWB,SMS nebo Fincentra. Bude-li to debil, není to chyba loga, ale jednotlivce. Pak už je na firmě, jestli ovšem dopustí takový přístup a poradce si ohlídá.

Komentáře nejsou povoleny.