Válka blogerů, menstruační kalíšky a Google v akci

Nedávno jsem si v hlavě ujasnil, co od svého blogu očekávám a včera ráno jsem měl svoje nejkratší ublognutí – to už se ze mě asi stává pořádný bloger. Asi ano, protože dnes jsem zažil další – blogerům vlastní – situaci.

S Koldou jsem měl doma moc zajímavý rozhovor a chtěl jsem o něm publikovat článek do blogu. Tou dobou jsem byl ale na cestě do koupelny a nemohl jsem tak blogovat hned, ale měl jsem tak čas promyslet strategii, jak nejpůsobivěji podat kouzlo rozhovoru.

Když jsem se vrátil po půlhodině z koupelny, byl jsem bez práce – Kolda si blognul dřív.

I přesto však článek napíšu, když už jsem si dal takovou práci s plánováním.

Ilustrace: Reklamní cedule s nápisem: „Novinka: Menstruační kalíšek za 690 Kč“.

Jak přišla řeč na menstruační kalíšky

V pardubické Hypernově si od práznin všímám reklamy místní lékárny na menstruační kalíšky. Vždycky jsem přemýšlel, co to může být a jak se to používá, ale nikdy jsem neměl odvahu jít se zeptat a doma jsem si na to nikdy nevzpomněl. Ne, že bych kalíšky potřeboval, ale podobné věci jsou pro mě velmi zajímavé už svojí intimitou.

Nedávno jsem s Helčou (viz Koldův článek) procházel kolem této cedule a zpozoroval jsem, že si ceduli se zájmem prohlížela. Doufal jsem, že jako správná žena bude informovanější, než běžný ignorantský muž a poučí mě. Mýlil jsem se – Helča taky nevěděla.

Právě tento příběh jsem Koldovi dnes „ráno“ vyprávěl. Cituji závěr rozhovoru:

Kolda: „A už teda víš, k čemu to je?“
Já: „Jasně“
Kolda: „Jak jsi to teda zjistil?“
Já: „Google.“

Pro ty, kteří nechápou kouzlo vtipu, přiládám klíčovou scénu z našeho kultovního seriálu IT Crowd:

3 komentáře u „Válka blogerů, menstruační kalíšky a Google v akci“

  1. O něco kompletnější Ano, uznávám, Tvůj článek je kompletnější a doplněn o skvělé video.Jenže, JÁ byl první a celý svět se to dozvěděl ode mne:)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *